domingo, 22 de junio de 2008

Pedraforca

Ja fa dies que em ballava pel cap, i avui ho he fet. Tenía ganes d'anar al Pedraforca tot sol.M'agrada anar sol. Paro quan vull, vaig al meu ritme, gaudeixo millor del paissatje i també m'oriento molt millor.Tinc de tenir molta cura en tot, si caic o em faig mal, ningú no em podrà ajudar, per això planifico molt bé la sortida, i procuro anar sense presses.

Vista desde aprop de Saldes


A la esquerra el pollegó inferior, a la dreta el superior. Allà anem!!!

Mirem tot el que em fet.

Mirem tot els que ens queda.
Em faig una foto, i seguim grimpant. I al cap d'una estoneta, ja soc a dalt !!!

Cim Pedraforca. (2.507 m )


Al cim no estic pàs sol.


Vista de la enforcadura. A la esquerra Saldes, a la dreta Gossol.


Cresta que puja al cim del Calderer

El principi de la enforcadura , al fons saldes.


La pendent es considerable.


El cim a la butxaca !!!





























No hay comentarios: