viernes, 2 de enero de 2009

INVERNAL PEDRAFORCA EN SOLITARI


(Cim Pedraforca. 2.505 m )

Per celebrar el nou any , quina millor manera que pujant el Pedraforca!!!!
Aquest cop hi vaig en plè hivern, i en solitari.
Era un dels petits reptes que tenía ganes de fer . Un cim que ja conec, en unes condicions diferents.

La via escollida es la habitual a l'hivern : per la tartera fins a la enforcadura i d'alla per la canal que condueix al cim.


Avui es un pelet mes tard: 6:30 h. Però no m'espera ningú i no vull arrivar de nit.


Aquí el tenim: imponent i reptador.
(La foto es de la tarda, perquè quan he passat al matí encara era fosc i no hagués sortit la foto.)


A les 9:00 h surto del refugi Lluis Estasen


Tenim neu desde a baix de tot.


Començo a pujar per la tartera


Vinc desde allà baix


Seguim pujant i en poca estona ...


Soc gaire be a dalt de la enforcadura que uneix el Pollego inferior i el "nostre": el Pollego Superior


Un cop a dalt em trobo amb aquesta formació tant curiosa.


Ja només em queda girar a la dreta i enfilar una canal que porta directe al cim.


El paissatge es impactant, i la boira es comença a tancar!!!


Un ultim esforç!!!!!


13:00 h Ja hi soc!!!!! . El cim es per a mi solet.


Em menjo el bocata de truita sentat sobre un metre de neu.


El que es veu al fons no es una gabia del canari, es un pessebre una mica rustic!!!


Una última fotografía del cim i torno cap a baix


Ha estat tot un privilegi gaudí d'aquest emblematic cim en absoluta sol.litud !!!


però ja es hora de tornar a casa amb la feina feta


Fen un "culenbajen"



No hay comentarios: